Course Structure:
נושא: | |
מפגש 1 | 4 פנים לכבוד האדם – סוגי הכבוד ויישומיו של ערך כבוד האדם בחיים האישיים והמקצועיים. |
מפגש 2 | “למי יש יותר כבוד? ” – פרקטיקות למיתון מאבקי הדרת כבוד תוך זיהוי והכרה ביכולות, חוזקות וכבוד המחיה של המורה. |
מפגש 3 | “להחליט עם תכלית” – מודל לקבלת החלטות בבית הספר, המבוסס על ערך כבוד המחיה וכבוד סגולי. |
מפגש 4 | גיל ההתבגרות והתנהגויות סיכוניות – הקניית כלים לעיצוב המורה כדמות משמעותית בהתמודדות עם דילמות וקשיים בגיל ההתבגרות. |
מפגש 5 | על סמכות וכבוד – מודל לביסוס סמכות המורה בכיתה, הימנעות מכניסה לעימותים מסלימים ויצירת אקלים חיובי בכיתה. |
מפגש 6 | “להרגיש בבית” – הצבת גבולות והתמודדות עם אירועי משמעת בכיתה. |
מפגש 7 | ניהול ‘שיחת בזק’ – תקשורת מתקדמת עם הורים. |
מפגש 8 | ‘לגעת באופק’ – זיהוי ופיתוח כבוד המחיה של תלמידים/ות. |