ה"כבוד" הוא שחקן סמוי ומרכזי בו זמנית בכל ממשקי העבודה בארגון. אמנם, אנחנו לא רגילים להסתכל עליו, לבחון אותו ולאמוד את השפעתו על המציאות, אבל ה"כבוד" הינו מניע רב עוצמה לתהליכי קבלת החלטות, לניהול צוותים, לשיתוף פעולה בין יחידות, למוטיבציה ולשחיקה.
המרכז הישראלי לכבוד האדם מציע מגוון הרצאות מרתקות והשתלמויות ייחודיות העוסקות במקומו של ערך כבוד האדם בעולם העבודה. התפיסה החדשנית, אותה מוביל המרכז, מעניקה לא רק זוויות חשיבה ייחודיות, אלא גם כלים יישומיים לעבודתם של מנהלים/ות ועובדים/ות.
ההרצאות המוצעות |
- "מי התחיל? " – כבוד ותקשורת בין עובדים
יכולתו של הארגון לעמוד ביעדי הביצוע תלויה רבות בשיתוף הפעולה בין העובדים והתקשורת ביניהם. חילוקי דעות, חוסר הבנה הדדי, משברים ולחצים הינם גורמי מתח נורמטיביים בעבודה. עם זאת, הם עלולים להתפתח ולהחריף עד כדי פגיעה בארגון. ההרצאה חושפת את הדינמיקה המסלימה ומעניקה תובנות לשמירה על אקלים צוותי מקדם. »ההרצאה מיועדת למנהלים/ות ועובדים/ות. - "בשביל לעבוד צריך כבוד" – על תופעת ההתעמרות בעבודה
תופעת ההתעמרות בעבודה הינה עתיקת יומין, אולם רק בשנים האחרונות עלתה למודעות המעסיקים. מחיריה לארגון נמדדים בתחלופת עובדים גבוהה, היעדרויות, תחלואה, תפוקה ירודה ומוטיבציה נמוכה. מהי התעמרות? כיצד ניתן למנוע אותה? מה בינה לבין כבוד בעבודה? סוגיות אלו עומדות בבסיס ההרצאה. »ההרצאה מיועדת למנהלים/ות. - "גבולותיי הם כבודי" – מניעת הטרדה מינית בעבודה (הרצאה וסדנא)
מפגש ייחודי זה עוסק בהטרדה מינית במקומות העבודה. המפגש מאפשר למנהלים/ות ועובדים/ות להבין את הקשר בין הטרדה מינית לבין כבוד האדם, בדרך חוויתית ומאתגרת. במפגש נחשפת הדינמיקה שעלולה להוביל להטרדה מינית בעבודה, מוארות נורות האזהרה שבדרך ונלמדים עיקרי החוק למניעת הטרדה מינית. »המפגש מיועד למנהלים/ות ועובדים/ות. - "יחסים של כבוד" – קשר עם לקוחות ומתן שירות בחברה רב-תרבותית
החברה בישראל מעולם לא הייתה מרובת תרבויות כפי שהיא היום. מתן שירות בחברה רב-תרבותית, הינו האתגר האנושי המורכב ביותר אתו מתמודדים עובדים הבאים במגע עם לקוחות וספקים. ההרצאה עוסקת במפגש הרב-תרבותי ומעניקה למנהלים ועובדים כלים ראשוניים ליצירת גשר בין אנשים ותרבויות. »ההרצאה מיועדת לעובדים/ות ומנהלים/ות. - "מהמייל עד האינסטגרם" –כוחה של התקשורת האישית בניהול (הרצאה לא טכנולוגית)
בעשורים האחרונים מבוססת התקשורת התוך/חוץ-ארגונית על תקשורת אלקטרונית. לצד היתרונות הרבים בדרך זו, אנו עדים לאובדן הקשר האישי, לבידוד ולתחושת ניכור. ההרצאה עוסקת בתפקידם של המנהלים/ות לשילוב המרכיב האנושי ביחסי הצוות. באמצעות השיח "פנים אל פנים" הם יכולים להעמיק את התקשורת בין העובדים, למנוע אי-הבנות וסכסוכים, לקדם שיתוף בידע ולעודד סיעור מוחות למציאת פתרונות חדשניים. »ההרצאה מיועדת למנהלים/ות.
נשמח לשוחח ולהוסיף מידע ככל שנדרש:
טלפון במשרד: 03-6058118; טלפון נייד: 052-2423644, 052-9246679, מייל: center@dignity.org.il
המרכז הישראלי לכבוד האדם הינו בעל ניסיון עשיר בעבודה עם גופים ציבוריים ופרטיים.
המרכז מציע ליווי מקצועי לקידום תהליכים תוך ארגונים וכן השתלמויות, הרצאות וסדנאות.
במרכז צוות רב-מקצועי, המסייע להתאים לכל ארגון את התהליך הייחודי עבורו.